Захват земли на Печерске – они не сдаются несмотря ни на что! (ФОТО)
Derybanu.ni, 13/07/2009В субботу 11 июля 2009 года, в 10.30 произошла очередная попытка захватить землю в переулке Гордиенко (Чекистов), 6 на Липках и начать строительство высотки.
Все разрешения на стройку были отменены судами и Киеврадой еще в прошлом году. Стройка разрушит весь переулок. В данный момент большая хорошо организованная группа неизвестных в новенькой строительной форме, без каких-либо разрешительных документов и под охраной бойцов в камуфляже, ставит железный забор на крошечном участке, где разбиты клумба и сквер. Возникла кровавая потасовка с жильцами. Мы уже сообщили на несколько телеканалов, но толку от них, наверное, мало. Мы будем отбиваться, опыт есть, но нужно эту информацию сделать как можно более публичной – наши враги-застройщики очень боятся шума в прессе и общественности. История вопроса подробнее – здесь.
В течение часа к нам съехалось все милицейское начальство – района, города и страны (кто-то из замов Луценко), разбираются, весь само МВД рядом. Жильцы частично забор повалили. На участке, окруженном забором, в ловушке оказался один из автомобилей захватчиков – микроавтобус с надписью ”Организация похорон” (есть фото!). Наших, что ли? Не дождутся.
UPD від 12.07: Наразі, хто є замовником даних “робіт” та з якою метою вони проводяться залишається невідомим. Попри те, що атаку було відбито, “гості” у камуфляжній формі, схоже, нікуди розходитись не збираються, тим паче мешканці вулиці та прилеглих будинків, якими по вчорашнім подіям було складено акт до міських органів відповідного реагування.










Читайте также на странице “Проулок Гордиенка”









Вы уроды в своей жизни палец об палец несделали. Рассказывать что все незаконно непроверив факты или опиратся на пустые разговоры истериков – неправильно. Никто без документов строить небудет тем более возле МВД. Сами видите и пишете “Красиво одетые и хорошо организованные” строители, говорит само за себя. А кто Вы – лодыри и вымагатели денег у людей которые работают. Уроды!!!!!!
14 липня, 2009 о 19:51юра(часом не Луценко?):”Никто без документов строить небудет…”
14 липня, 2009 о 23:14Ну, це вже ти Юра, урод!
У нас “без документов” вкрадені трильйони і трильйони, вивезено за кордон пів-держави “без документов”, і це все – “возле МВД”. і це, по-твоєму, “строители”, “люди, которые работают”??
Справжні “строители” розбудовують місто, намивають грунт, підводять комунікації, забудовують новими житловими масивами та потрібними людям промисловими об”єктами нові території…
А ці, твої – рейдерська воровська мерзота, за якою давно зона плаче! Від директора і до останнього холуя, такого, як ти – Юра!
Юра, ты еще и безграмотный. Как с таким уровнем развития ты собираешься “проверять факты”, тупое наглое быдло?
15 липня, 2009 о 17:56Диме и прожектору: Трильоны вывезены а тут хотят вложить.Дом № 4 уже год как с новым бойлером для жильцов – это вложение инвестора. А вы что вложили КОЗЛИКИ кроме ляпання языком?
15 липня, 2009 о 19:52два уроды а как прокоментируете эти два документа //www.uazakon.com/document/fpart55/idx55775.htm http://www.uazakon.com/document/fpart09/idx09671.htm подписанные разными гавами КМДА? Это тоже незаконно что на земле госпредпреятия разные уроды командуют. И если б Вам в дом залезли и сказали что не Ваши дома? Что тоже вопили б как свиньи или согласились?
15 липня, 2009 о 22:24Юрасику (не прожектор, а Прозектор, це трошки інше, ну це таке..).
15 липня, 2009 о 22:33“..Тут хотят вложить”. Найдіть собі влагаліще десь в іншому місці – і “влагайте”!
У строгій відповідності з законом.
А то “влагать” в центрі Києва, на Липках багато охочих.
Сто судів показало вашій шоблі, що тут не можна “влагать”.
Ну то не дратуйте людей – і ГЕТЬ!
Коментар видалено, оскільки останній не містив ніякого змісту, окрім лайки
15 липня, 2009 о 23:04(moder)
23.10.2008 р. Шевченківським РУ ГУ МВС України в м.Києві під тиском членів ГО “Київська міська спілка автомобілстів”
19 липня, 2009 о 21:52було порушено кримінальну справу № 10-16746 за ознаками складу злочину передбаченого ч.1 та ч.3 ст.358 КК України за
фактом підробки та використання підписів колишнього Голови ГО “Київська міська спілка автомобілістів” Хорофейко О.В. На
підставі підроблених документів Київською міською Радою 24 травня 2007 року земельні ділянки та автостоянки № 24-25 по
вул. Брезняківській, 17-19 в м.Києві були передані ТОВ “Пріоритетбудсервіс”. На вказане рішення Київської міської Ради
прокуратурою м.Києва було привнесено протест та подано позов до Господарського суду м.Києва про скасування вказаного
рішення Київської міської Ради. Членів ГО “Київська міська спілка автомобілістів” просимо звертатися із скаргами до
прокуратури Шевченківського району м.Києва з метою порушення кримінальної справи за ознаками шахрайства ( ст.190 КК
України) відносно представників ТОВ “ПРІОРИТЕТБУДСЕРВІС”. Нагадаємо, що Київська міська рада своїм рішенням від 24
травня 2007 року передала товариству з обмеженою відповідальністю “ПРІОРИТЕТБУДСЕРВІС” земельну ділянку для будівництва,
експлуатації та обслуговування торговельно-розважального комплексу з офісними приміщеннями та паркінгом загального
користування на вул. Березняківській, 17 – 19 у Дніпровському районі м. Києва. Вказаним злочином керував громадянин
Ізраїлю Юга Андрій Дмитрович, член злочинного угрупування “Рибка”, в злочинному світі м.Києва мав поганяло “циганок”,
“довгий”(длинный). Повернутися до Києва зміг лише після вбивства кримінального авторитету “Рибки”. Злочинним шляхом
захопив владу в ГО “Київська міська спілка автомобілстів” з метою продажу майна членів ГО КМСА та переоформлення на свої
підставні фірми земельних ділянок, на яких були розташовані автостоянки членів Спілки. ТАКИМ ЖЕ ЧИНОМ ЮГА А.Д. ТА ЙОГО
ПОДІЛЬНИКИ (КИЄВСЬКИЙ, АВДИШ, ПИЛИПЕНКО, НОВОХАЦЬКИЙ,ШАЛОМЄЄВ, ЯКУБЕНКО ТА ІН.) В НЕЗАКОННИЙ СПОСІБ ПЕРЕОФОРМИЛИ НА СВОЇ
ПІДСТАВНІ ПІДПРИЄМСТВА БІЛЯ 40 ГЕКТАРІВ КИЇВСЬКОЇ ЗЕМЛІ, НА ЯКІЙ БУЛИ РОЗТАШОВАНІ АВТОМОБІЛЬНІ СТОЯНКИ ГО “КИЇВСЬКА
МІСЬКА СПІЛКА АВТОМОБІЛІСТІВ” , А ТАКОЖ ПЕРЕВЕЛИ НА ЦІ ПІДПРИЄМСТВА ВСЕ МАЙНО ЧЛЕНІВ ВКАЗАНОЇ СПІЛКИ. В ТОЙ ЖЕ ЧАС
ОРГАНИ ПРОКУРАТУРИ ПРОСТО СПЛЯТЬ!!!
ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ “НОВІ ІНВЕСТОРИ” ВИКОРИСТОВУЮТЬ НЕ ЗА ЦІЛЬОВИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ , ТА ЩЕ Й ПРИ ЦЬОМУ НЕ СПЛАЧУЮТЬ ОРЕНДНОЇ
ПЛАТИ ЗА ВКАЗАНІ ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ!!!
23.04.2009 РОКУ сесія Київської міської Ради задовільнила протест прокурора м.Києва та скасувала своє Рішення від 24
травня 2007 року, яким було наділено ТОВ “Пріоритетбудсервіс” земельною ділянкою по вул.Березняківській, 17 – 19 в
м.Києві.
Не голосувли за це Рішення лише депутати від Блоку Кличка, воно і зрозуміло – АДЖЕ САМ КЛИЧКО ЩЕ ІЗ 90 – Х РОКІВ МАЄ
ТІСНІ ЗВ*ЯЗКИ ІЗ ВИЩЕВКАЗАНИМИ ШАХРАЯМИ!!! ДЕПУТАТ КИЇВРАДИ СТАНОМ НА ТРАВЕНЬ 2007 РОКУ ВІД БЛОКУ КЛИЧКА – ШАЛОМЄЄВ
ПРИЙМАВ БЕЗПОСЕРЕДНЮ УЧАСТЬ У ТОМУ, ЩОБ ТОВ “ПРІОРИТЕТБУДСЕРВІС” ОТРИМАЛО ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ ПО ВУЛ.БЕРЕЗНЯКІВСЬКІЙ, 17-19
В М.кИЄВІ !!!
============ ЧАСТИНА 2 ====================
05 чернвя 2009 року так званий директор ТОВ “Пріоритетбудсервіс” – Києвський Анатолій Цесарович , за домашньою адресою
якого зареєстрований Юга А.Д. , подає скаргу до Шевченківського районного суду м.Києва (КИЄВСЬКИЙ МАБУТЬ НЕ ЗНАЄ ДЕ І
СУД ЦЕЙ ЗНАХОДИТЬСЯ)про скасування по постанови про порушення кримінальної справи № 10- 16746 , порушеної 23.10.2008
року Шевченківським РУ ГУ МВС України в м.Києві за ознаками складу злочину передбаченого ч.1 та ч.3 ст.358 КК України за
фактом підробки та використання підписів колишнього Голови ГО “Київська міська спілка автомобілістів” Хорофейко О.В. На
підставі підроблених документів Київською міською Радою 24 травня 2007 року земельні ділянки та автостоянки № 24-25 по
вул. Брезняківській, 17-19 в м.Києві були передані ТОВ “Пріоритетбудсервіс”. Цього ж дня, 05.06.2009 року суддя
Шевченківського районного суду м.Києва Марчук Н.О. винесла ухвалу про відкриття провадження у справі. ТАКА ШВИДКІСТЬ – В
ОДИН І ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ ПОДАНО СКАРГУ ТА ТОГО Ж ДНЯ ВІДКРИТО ПРОВАДЖЕННЯ : НЕ МОЖЛИВА З ПРАКТИЧНОЇ ТОЧКИ ЗОРУ, АЛЕ МОЖЛИВА
ЯКЩО СУДОВІ ОРГАНИ КОРУМПУЮТЬСЯ. Тобто, вказані злочинці, після того як розслідування у кримінальній справі підійшло
впритул до розкриття злочину,В ЯКОМУ ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ НЕ ТІЛЬКИ ЧЛЕНИ БАНДФОРМУВАННЯ “РИБКА”, А Й ПОСАДОВЦІ ІЗ КМДА (
ШАЛОМЄЄВ ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ ТА КУЧЕР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ) намагаються , корумпуюючи суд, закрити кримінальну справу.
ПРОСИМО ОРГАНИ ПРОКУРАТУРИ ТА СБУ НЕГАЙНО ВТРУТИТИСЯ В ДАНУ СИТУАЦІЮ ТА ДОПОМОГТИ АВТОМБІЛІСТАМ ГО КМСА
Факты указанные автомобилистом являются предметом изучения ВСК , возглавляемой народным депутатом Куликовым К.Б. Земельный участки , на которых были рассположены автомобильные стоянки Киевского городского союза автомобилистов отобрали фирмы , владельцами которых являлись депутаты Киевсовета и чиновники Киевской горадминистрации : ООО “Элегандбуд”, ООО “Будэкосервис” – владельцем является депутат Кучер С.Н. Эти фирмы “заполучили” земельные участки 41 и 45 автомобильных стоянок по ул.Вербицкого, 1-2 в г.Киеве. ООО “Алант-инвест”, где руководят близкие люди Черновецкого Л.М. отобрало земельный участок по проспекту Глушкова, 5 в г.Киеве, где была рассположена автомобильная стоянка Киевского городского союза автомобилистов № 4. Кучер С.Н. в тот момент (2006 – 2007 г.г.) возглавляет Земельную комиссию Киевсовета.
19 липня, 2009 о 21:56Другой депутат Шаломеев Е.В. делает запросы в налоговые на предмет того являются ли плательщиками налога за землю преприятия , которым выделялись зем.участки еще в 1972 – 1976 гг., где находятся автомобильные стоянки, зная при этом , что данные предприятия в настоящее время имеют другое названия, и в свое время передали указанные автомобильные стоянки в собственность Киевскому городскому союзу автомобилистов. Кроме того, Решением исполнительного комитета Киевсовета в 1989 году указанные зем.участки и автомобильные автостоянки были переданы Киевскому городскому союзу автомобилистов. Кроме того, от Киевского городского союза автомобилистов используют поддельные письма об отказе пользования данными земельными участками. Экспертизами было установлено, чо подпись председателя (покойного) Киевского городского союза автомобилистов Хорофейко А.В. – поддельная. Умышленно изменяли адресса земельных участков , на которых находились автомобильные стоянки Киевского городского союза автомобилистов.
В рамках уголовных дел ( существует уже несколько уголовных дел в г.Киеве) имеются доказательства причасности к данным преступлениям и гражданина Юга А.Д., и депутатов от Блока Кличко : Шаломеева Е.В. и Кучера С.Н.
дії “будівельників” (насправді просто рейдерів) незаконні, зокрема, існує діюча ухвала суду про заборону будівництва на цій ділянці – копії документів див. на сайті http:\\klov.org.ua
зараз паркан прибрано, порядок більш-менш відновлено, чергує міліція. Проте забудовники продовжують провокувати і тероризувати мешканців.
Видно бажання добитися згоди на “6 поверхів” (це очевидна брехня – бо просто невигідно). В той же час є інформація про переробку 14-поверхового проекту на 22-24 поверхи та про переговори з КМДА про виселення людей з провулку в соціальне житло (КМДА схоже не погодилась – такої кількості квартир в природі нема та й соціальний конфлікт гарантований). Ця інформація власне підтверджується статтями від забудовників в інтернеті
21 липня, 2009 о 01:02про бойлер – це що – адекватна компенсація за втрату житла і ризик для життя?
тут ходять якісь агенти забудовника і пропонують нові вікна як компенсацію за згоду на будівництво
сподіваюсь що бажаючих ризикувати життям (а ризик руйнування сусідніх будинків цілком реальний) не знайдеться
21 липня, 2009 о 01:06і до чого тут посилання на дозвіл на знесення? власник можливо мав право знести будинок, проти того знесення ніхто не протестував
а зараз є купа юридичних підстав для незаконності будівництва – вчити рейдерських юристів я тут не збираюсь
мешканці вважали що знесення законне і не перешкоджали
а щодо будівництва – зовсім інша справа – воно загрожує інтересам людей
бажаючі поговорити про нові сучасні технології, компенсації, страхування і гарантії хай підуть на Мар’яненка 7 і розкажуть про нові безпечні технології там
можу ще пару десятків адрес підкинути
в ситуації повної безкарності і безвідповідальності будівельників ніхто не повірить ніяким запевненням і технологіям
фундаменти – власність мешканців будинків, і ніхто не дозволить їх укріплювати невідомо кому, тим більше зацікавленим в руйнуванні
21 липня, 2009 о 01:12земельна ділянка вже не належить Інституту педагогіки – будинок знесли – до побачення.
Договору оренди вже нема.
а взагалі сюр – від імені найвищих педагогів в державі намагаються руйнувати будинки, б’ють людей, брешуть без упину…
21 липня, 2009 о 01:16дуже хочеться послухати, а хто ж саме у забудовника вимагав гроші
вони чомусь по всіх сайтах це пишуть
мешканці вимагають виключно одного – йти геть
21 липня, 2009 о 01:19сьогодні мені дали запис чергового візиту забудовника разом з якимось пригодованим телебаченням
представник забудовника вперто робить вигляд що не чує коли йому говорять про судову заборону будівництва і твердить що у них є всі документи (але дозвіл перевіряється)
ага, дозвіл там або підробний або незаконний (бо виданий в час чинності судової заборони на будівництво і нескасованого розпорядження Черновецького про призупинення будівництва)
представник забудовника сказав що реальний інвестор який за цим стоїть – фірма ІСА, власник якої Башенко
хто це і що це – будемо розбиратись, хоча він міг і збрехати – це той самий кадр який брехав що він лише підрядник для паркану і взагалі ні при чому, а тепер типу представник забудовника (звісно жодних повноважень не надавав) і типу все знає
21 липня, 2009 о 21:03Провулок Гордиенка: Обьясняю придурки и прочитайте – Ухвала суду запрещающая как вы трендите действует до принятия решения судом и не более. А решение принято и обжаловано. Наймите адвоката придурки. Тявкать что все незаконно- так можно дотявкатся что и ваши халупы не ваши. Приватизация незаконна! А землю у Института незаберут никогда только через Кабмин- читайте Земельный Кодекс. Киерада дала своим решением согласие на изменение целевого назначение земли. Что касается кто деньги у строителей вымагает-думаю скоро увидите и услышите, а кто то и прочуствует на своей попке.Удивительно одно- нехотят укрепить фундамент. Но это совсем Батюшки мараз , трижды маразм. Любой хазяин в доме если он хазяин- наверно хочет чтоб укрепили. Вы ж сами тявкаете что все дома старые и на легких фундаментах. Идиоты- крутните инвестора на деньги для укрепления. Космос недаст вам денег и сученок Сущенко только соски надуют и слюной побрызгают
22 липня, 2009 о 00:37рішення по суті того позову судом не прийняте
ухвала підтверджена апеляційним судом – ваша ухвала на зовсім іншу тему, там інший предмет спору позивачі і так далі
вашого власника просто дурять юристи, а він слухає, хай слухає далі
*****
укріплювати нічого не треба, ухвала суду щодо припису СУППРу укріплення котловану виконана повністю
а ми не придурки і за ваші прибутки ризикувати життям не будемо
22 липня, 2009 о 16:46забудовник бреше про укріплення і насправді хоче зруйнувати наші будинки, вигнати нас і захапати весь провулок
про це є інформація, вони намагались вести переговори з Черновецьким про надання нам соціального житла, але той відмовився
ми не ідіоти щоб дозволяти щось робити з фундаментами людям які насправді хочуть розвалити будинки і вигнати нас
22 липня, 2009 о 16:50забудовник повторює абсолютне те ж що говорив колишній забудовник, причому абсолютно ті ж суперечливі речі – то наші будинки сами впадуть і ми ніколи не доведемо що винен забудовник, то вони будуть “укріплювати”
казки про укріплення – просто брехня щоб влізти на майданчик
будь-які роботи на цьому майданчику заборонені судом, крім ухвали СУППРу про засипання решток підвалу (котловану там ніколи не було в природі, про котлован – стандартна брехня забудовника) виконане повністю
нічого більше там укріплювати не потрібно
потрібно йти геть і не тероризувати людей
а про вимагання грошей – це насправді шістки забудовника дурять господаря щоб покласти гроші собі в кишеню
22 липня, 2009 о 16:55Всетаки вы придурки. Наймите адваката пусть розтолкуетчто такое ухвала и когда заканчивается ее действие. Решение Шевч судом принято. Вызнаты бездияльность КМР и так далее. И оно обжаловано – недействует,находится в апеляционном админсуде. Придурки чем задницу прикрывать будете? А за состояние фундаментов домов сами посмотрите на сайте Киеврады в разделе паспорт жилого будынку. Думаю что крутите на деньги строителей и укрепляйтесь. Космосу Вы ненужны. Хотя если купять Космоса то пишите Папе Римскому в Ватикан. Нл и живите на пороховой бочке с подожженным фитилем
22 липня, 2009 о 20:19адвокатів серед мешканців та їхніх дітей більше десяти, у всьому вже давно розібрались різні адвокати незалежно. Права ні на ділянку, ні на будівництво на даний момент ніхто не має. “Дозвіл” або фальшивий, або незаконно виданий. Апеляційний адмінсуд давно прийняв рішення і підтвердив ухвалу (а вона діяла і до того, юристи інвестора чи таки погані, чи його дурять, чи намагаються нас запевнити що вони дурні). Краще пишіть пояснення, що проект має неприйнятні ризики і тому від нього треба відмовитись. Укріплення будинків обман з метою залізти на ділянку силами “інвестора” – обман з метою залізти на ділянку, всі ваші тексти ми давно чули від Годвана і ніхто вам не повірить. Сайт КМДА про стан будинків читали, там пишуть що задовільний. Ніякої методики укріплення будинків для таких фундаментів і грунтів нема, це все фікція. З геологами та інженерами теж консультувались, з практично всіх київських відповідних інститутів та з закордонними. Висновок один – будівництво небезпечне, без детальних досліджень всього схилу в динаміці від Богомольця (на які потрібно до 5 років) нічого робити категорично не можна.
23 липня, 2009 о 10:08Так що панове інвестори, йдіть ще качайте гроші з Годвана (він не все віддав, то такий кадр що точно половину закрисив), можете ще з геологів які давали висновки по Мечникова і зіпсували вам ділянку. Розваг вам вистачить. А на Гордієнка 6 будівництво можна почати тільки з танками та килимовим бомбардуванням. Ризикувати життям заради ваших прибутків ніхто не хоче.
23 липня, 2009 о 10:13Ага придурки так там написано “Удовлетворительно”. А Вы хотели чтоб город написал “Аварийно” и дал Вам новое жилье? Ну ну. А детки плохие “адвакаты”- наймите чужиш. Что по Годвану-то дурь полная, он винтик и заказчики другие. Рисковать жизню как пишите- бред полный. вопервых кому нужна ваша жизнь, во вторых сейчас рискуете жизню читайте на этом сайте 2 колонками ниже.
Нові “досягнення” будівельників (додано відео)
Ще одні добудувались
Наш схил продовжує зсуватись (внаслідок діяльності на Мечникова 9-11)
23 та 24.09 – кілька нових проривів труб і провалів грунту.
Намагаються щось розривати – вирубувати дерева – дивитись що робити.
Оцініть відстань від стіни будинку (з цієї сторони 7 поверхів), будинок стоїть на схилі.
Детальніше »вторых Вы сейчвс рискуете
23 липня, 2009 о 20:41так, схил їде – але будівництво – це багатократне збільшення ризиків, ніяке укріплення неможливе, розмови про укріплення – брехня
там навіть важку техніку пускати не можна
23 липня, 2009 о 21:04яка різниця що інші замовники? брехня про “укріплення” абсолютно однакова
і намагання створити проблему щоб загарбати землю всього провулку також абсолютно однакові
так що ніхто вам не повірить, все це вже чули багато разів
куплений 5 канал разом з купленими прокурорами вам не допоможе, не витрачайте гроші даремно
23 липня, 2009 о 21:09Ну и пусть “БРЕХНЯ” как Вы утверждаете. Но с этой “БРЕХНЕЙ” жить ВАм на пороховой бомбе с горящим фителем. Ни инвестор ни 5 канал там неживут и плывет склон не у них. А прокуратуре наплевать на все. она сама заказчик 11 проектов строительства в Киеве. Я думаю что найдите реального инвестора и пробуйте договорится.Где то читал на сайтах что мешканцам стало известно что это Иса прайм г-н Башенко. Если это так то это он строил офисный центр на Шелковичной Горизонт. Опыт я думаю у него есть строительства на склонах и в более тяжелой ситуации. И недумаю что он будет портить имя своей компании делая как Вы утверждаете на пролом и без документов.
23 липня, 2009 о 22:31бомба може й бомба (хоча спеціалісти небезпеку на даний момент заперечують), але нема чого її підпалювати
щодо Башенко – про нього кажуть вчора сказав якийсь представник інвестора, домовлятись там нема про що, там виключно негативна історія свинського ставлення до мешканців сусідніх будинків (Жилянська/Тарасівська, Набережно-Хрещатицька) + зв’язок з вибухом в Дніпропетровську від якого той же Циганков який тут крутиться відмазав від відповідальності + нам відомо про наміри персонажа всіх звідси вигнати і захопити весь провулок – з Черновецьким про це намагались домовитись, поки не вийшло
тобто всі розмови про укріплення – очевидна брехня, дурних нема тому вірити
нема способів тут щось укріпити, не треба прискорювати руйнування
навіть рух будівельної техніки вже небезпечний
спеціалісти з укріплення хай Грушевського 9а йдуть укріплювати, там схил їде значно очевидніше ніж тут
23 липня, 2009 о 22:55Щодо репутації вже видно що персонажу вона байдужа, думають що куплять газети и телеканали і буде їм репутація. Люди яких цікавить репутація – не привозять робітників на машині з написом “катафалк”. + гарантую що якщо хтось відкрито почне говорити що то Башенко – його просто потягнуть до суду за наклеп, це спеціально закинули гачок щоб потім тягти до суду. Стандартна манера роботи Циганкова і компанії. Досвід попередників вже вивчили. Статей вже в интернеті накидали, що якщо будинки заваляться після початку будівництва, ми ніколи не доведемо вину будівельників. Та ми це самі знаємо, тому знаємо що будівництва допускати не можна.
там крім схилу і небезпеки порушено все що можна, там зараз нема де проїхати, кому потрібен кран за 10 метрів від вікна, кілька років дурдому під вікнами? Люди й так намучилися поки ламали ту 2-поверхівку
“інвестори” ні за що не відповідають, формально та відповідальна фірма типу рога і копита Верлен, так що все передбачено, щоб “інвестор” не постраждав
23 липня, 2009 о 23:04щодо Горизонту на Шовковичній – його Башенко не будував, це був житловий будинок КДБ який він захапав за протекції Марчука
гугл в поміч, там все написано
і текст Башенка що 5 поверхів на Кропивницького він будувати не буде (там місце в 5 разів жирніше ніж тут) бо не вигідно, а 20-30 там йому не дозволили
а тут вирішив мабуть почати говорити по 6 поверхів (які точно невигідні) а потім робити що завгодно
23 липня, 2009 о 23:08Ну и придурки. вы сами ж признаеие что бомба. Есть мудрая пословица “Если нельзя победить то можно возглавить”. Любое действие строителей можете контролировать. Всего навсего контролировать. И сами можете и других специалистов независимых нанять. Реально придурки. На Гончара уже Кирило дал заднюю с Мы Кияне и КУПРом. Смотрите телек. НУ Ну придурки
23 липня, 2009 о 23:09знову брешете?
не зможемо ми ніяк контролювати дії будівельників, на переробку проекту нічия згода не потрібна
заїзд на майданчик і початок робіт вже означає загибель як мінімум наших будинків, а може й нас
який контроль? це смішно
а, ще підказую – посудіться з МВС яке кілька років не може полагодити дощову каналізацію що значно погіршило гідрогеологічну обстановку і забезпечило неможливість будвництва
а перемогти можна, не переживайте
причому тут Куликов на Гончара? масовану компанію захисту забудовників в пресі ми бачимо – їм байдужа репутація, вони все куплять
а тут не КУПР і не Куликов, а звичайні люди які не хочуть ризикувати життям заради чиїхось прибутків – то різні речі
і навіщо дивитись куплені забудовниками передачі? ті телеканали давно себе зганьбили, але їм тільки гроші потрібні
23 липня, 2009 о 23:15цікава пропозиція очолити
кого очолити? олігархів – друзів Фірташа? не смішіть
які з ними можуть бути домовленості? чхали вони на нас і на всі домовленості, це навіть говорити несерйозно
Хтось буде сильно виступати – просто приб’ють. Задум там чіткий і зрозумілий, самі представники забудовника про це пишуть, є очевидні наміри все завалити. Наша доля нікого не цікавить, а цікавить земля під нашими будинками.
23 липня, 2009 о 23:21Действительно ПРИДУРКИ. Причем здесь переработка проекту? Укрепление фудаментов это работа ане переробка проекта. ЕЕ РАБОТУ можно контролировать. И на 6 этажей кран ненужен максимум колесный. 4 и 8 дом и на против 3 и 5 тоже 6 этажные.Кранов наверно когда строили небыло. А телеканалы продажные но интервью Куликова точно не монтаж. И четко видно как обкакался. И за ливневую канализацию МВД тоже можете договорится. Используйте любой шанс но договоритесь. Нет- цыганков и компания всеравно доведут дело до конца
23 липня, 2009 о 23:24он є приклад Жилянської/Тарасівської – пошукайте в гуглі просто за пошуком “башенко”, є стаття в Дзеркалі тижня, листи мешканців
багато там наконтролювали? по ходу змінили проект і незважаючи на протести мешканців зробили що хотіли
досвід був використаний тільки в тому, що на скандальних ділянках відкрито більше не світились, а виставляли фірми “рога і копита” з смішним статутним фондом, щоб ні за що не відповідати
23 липня, 2009 о 23:27До якого кінця вони це доведуть? До нашої загибелі під руїнами? Так ми знаємо чого вони хочуть
Як корисно розкручувати представників забудовника – скільки цікавої інформації…
Домовлятись там нема про що, ми для цих людей – пил, вони нічого дотримуватись не будуть ні на копійку, в це просто смішно вірити, це видно з усієї попередньої історії. Тим більше навіщо взагалі домовлятись якщо Циганков все одно всіх посадить в тюрму як нас лякали (привіт репутація, з цього почалися розмови – з погроз)? Хай Башенко найме спецназ, десантників з парашута, танки і водомети – тоді може щось побудує.
А ви там не були ніколи і не бачили які там будинки – мабуть лише безграмотну картинку яку забудовник намагається впарювати.
Не має там ніхто наміру будувати 6 поверхів, попустіться, це не вигідно. Рік тому давали завдання на розрахунки 22-24 поверхів.
Теж мені благодійники знайшлися.
*****
23 липня, 2009 о 23:37Ще раз повторюю. Способу укріпити фундаменти нема. Це – звичайна брехня щоб влізти на ділянку.
Да хоть трижды лбом тресни об пол приговаривая БРЕНХНЯ. Ваша смерть под руинамы – ну просто смех ПРИДУРКИ. Я уже был и ЮРОЙ ЛУЦЕНКО И Представителелем забудовныка. Да- играйтесь дольше в разведчиков, но непорите БРЕД. Сами показуете не всех сайтах 12 этажей а пишете что заказали 22-24 этажа. Ну просто писец. Точно ПРИДУРКИ
23 липня, 2009 о 23:46До речі наскільки ми оцінили історію і репутацію персонажів (Циганкова і Башенко) – заклики домовлятись – це просто пастка щоб потім лохів які підуть домовлятись перекупити або звинуватити в рекеті. Вони ж чогось вимагатимуть – значить рекетири.
Так що репутацію ви вже заробили – жоден 5 канал не відмиє.
23 липня, 2009 о 23:47На сайтах показують 14 поверхів – це діючий проект, з яким носяться й ці забудовники (містобудівна рада була категорично прости, але смішним рішенням суду її примусили прийняти), але минулого року замовили новий на 22-24. Тих картинок нам ніхто не показував, хто ж покаже, треба ж про 6 поверхів брехати.
Смерть під руїнами на жаль не сміх. Якщо той схил порушити – він поїде весь разом з новобудовою. Нам геологи схеми малювали яке це може бути.
А на специфічну репутацію заперечити нічого? Про що з такими можна домовлятись? А з ким взагалі з олігархів і всяких чиновників можна домовлятись? Вони спочатку демонструють що люди для них ніщо, а потім бач домовлятись хочуть.
23 липня, 2009 о 23:54Перекупыты- это тоже плюс, есть выгода для перекупленного. А так шыш. В рекете обвинят Вас придурки а не их.
23 липня, 2009 о 23:56Так, вже цікаво.
Кого будуть обвинувачувати в рекеті якщо на переговори не йдуть? Хоча Циганков всіх разом звинувачує в рекеті, це стандартний метод. Самі ж собі заперечуєте – про що можна домовлятись з такими людьми?
24 липня, 2009 о 00:02На сайте http://www.klov.org.ua есть это решение суда по Архитектуре. Прочитайте что написано. Вызнаты бездияльнисть архитектуры. и приняты решение. Заметте любое решение 5 -6-10-12-20 этажей. Это не судпринимал решение а суд признал что чиновники хотели деньги и непускали на градсовет. Читайте между строк, а неторохтите БРЕД.
24 липня, 2009 о 00:02пишіть далі – між рядків і вас читати цікаво
24 липня, 2009 о 00:04Что писать ПРИДУРКИ? Вам быть под руинами, как вы пишите а не мне. Читайте меня между строк, а проблему решать надо. Я анализирую и Я-Киянин и КУПР и Молодь Украины, Блок Черновецкого. Один почерк- оболванит ПРИДУРКОВ, взять капусту с инвестора и пока бабушки и дедушки. Особенно Космос. Какой там список в прошлом году вывесил что жопу порву но запрещу стройки. И что запретил? Ага ждите не в этом сезоне.
24 липня, 2009 о 00:18О – нова тема, заперечення зв’язку з забудовниками…
А чого ж нас лякаєте
Циганковим тоді?
Але від всього цього суть справи не міняється – інвестор для домовленостей не годиться, бо репутація в нього не та, хоче він весь провулок без огляду на інтереси мешканців, укріпити фундаменти неможливо (будь-які фіктивні укріплення не захистять їх від будівництва поряд).
А Космосу гроші пропонували ті ж “інвестори”, правда за конкретне – за те щоб всіх звідси виселити. Звісно на таке він не піде. А око на провулок вже поклали, тому мабуть чекати треба десантників з неба і спецназ. А 5 канал розповість що це для укріплення будинків.
А насправді для укріплення треба дерева саджати. Нам вже спеціалісти розповіли які саме і де.
24 липня, 2009 о 00:31Да я никого непугаю, вы сами запуганы, сами об этом пишите.Это раз. Второе Придурки-как Вас прочитаеш на все у Вас специалисты давали рекомендации. Не Куликов ли их оплачивал С КУПРом или так советик мимоходом на ушко нашептали ваши спецы? Поверьте если Космосу дадут то и десант будет и МВД с которым судитесь за ливневку и Шрек к вам приедет. Единственное спасение -Папа Римский Бенедикт 16. Могу адресс его посольства подсказать – запишитесь на прием.
24 липня, 2009 о 00:43Ой як цікаво, пишіть ще.
Так Космосу дають, але дають щоб він всіх виселив. Самі ж шавкожурналісти від інвесторів про це написали, ми й не знали. Лише потім перевірили цей факт. Так що тепер всі переговори під контролем.
А хто саме з МВС за дощову каналізацію судиться, не підкажете? Цікаво.
До Папи Римського самі звертайтесь. Хоча всі гріхи замолити все одно не вдасться.
З спеціалістами у нас все в порядку, питали буквально у всіх хто в тому розбирається. А того старенького професора у якого дах поїхав Годван вже приводив, так що його нам приводити не треба.
Ваша впевненість у причетності Куликова і КУПРу теж радує. Дуже добре якщо основний інвестор теж так думає. Хай йде з Куликовим домовляється і дивиться на результат.
24 липня, 2009 о 00:55Ну ну придурки. Не это не моя упевненисть а Ваша тупость про Куликова. И переговоры с Космосом я так думаю уже закончены. Контролировать- наверно соски вы надули зря или хотели надуть. а специалистов ваших пытайте дальше, они вам начешут, но не напишут. Могу поспорить на щелбан. Пока придурки будем смотреть дальше.т.е. я буду а Вы воюйте.
24 липня, 2009 о 01:12Поки що представники інвестора хочуть запевнити нас що придурки саме вони. несуть ті ж маразми які роками ніс Годван практично дослівно, якісь КУПРи з Куликовими придумують, поради дурні дають – “домовлятись з інвестором” – з ким там домовлятись? Репутація того інвестора така, що домовлятись там нема про що. А якщо якийсь придурок таки піде домовлятись – буде звинувачений в рекеті, та й все. Ще й засадять за рекет щоб інших залякати.
Переговори з Космосом таки мабуть закінчені, але того що хотів “інвестор” (просто всіх виселити) він не зробить (бо йому такий скандал не потрібен, та й нікуди виселяти). А владі взагалі навряд чи потрібен скандал такого масштабу. Там вже всі основні герої замалювалися. Так що виступайте більше. Чим більше виступів “інвестора” – тим більше зрозумілі реальні наміри, тим очевидніша брехня. Домовлятись – ви ще з наперсточниками на базарі запропонуйте домовлятись.
24 липня, 2009 о 07:50поясність смисл вашого тексту – це взагалі якийсь маразм
“Не это не моя упевненисть а Ваша тупость про Куликова. И переговоры с Космосом я так думаю уже закончены. Контролировать- наверно соски вы надули зря или хотели надуть. а специалистов ваших пытайте дальше, они вам начешут, но не напишут. Могу поспорить на щелбан. Пока придурки будем смотреть дальше.т.е. я буду а Вы воюйте”
чи просто потік свідомості?
24 липня, 2009 о 08:04поясність смисл вашого тексту – це взагалі якийсь маразм
“Не это не моя упевненисть а Ваша тупость про Куликова. И переговоры с Космосом я так думаю уже закончены. Контролировать- наверно соски вы надули зря или хотели надуть”
цей текст має якийсь смисл чи просто потік свідомості?
24 липня, 2009 о 08:04Придурки привет.Это не мераз и смысл один. Вы придурки и воюйте дальше.Меня просто достала эта МИХПУРа Купр(Коалиция участников помаранчевой революции) Я-Киянин наркокрыша Куликов и др.общественные организации полец об балец в своей жизни деделавшие. Нет Кучмы на Вас а лучше Сталина. Нетявкали б тогда эти общественники, и не приследовали б цель выкачивания денег с инвесторов. Строят багатые и это правда а бедные и голодные блокируют. А то что они у Вас на провулку каламутили ток просмотрите свой же сайт с рубрикой фотоматериалы. Корочо живите и здраствуйте. Я буду смотреть за Вашей войной. Лучше иплохой мир чем хорошая война.
24 липня, 2009 о 21:12Факты указанные автомобилистом являются предметом изучения ВСК , возглавляемой народным депутатом Куликовым К.Б. Земельный участки , на которых были рассположены автомобильные стоянки Киевского городского союза автомобилистов отобрали фирмы , владельцами которых являлись депутаты Киевсовета и чиновники Киевской горадминистрации : ООО “Элегандбуд”, ООО “Будэкосервис” – владельцем является депутат Кучер С.Н. Эти фирмы “заполучили” земельные участки 41 и 45 автомобильных стоянок по ул.Вербицкого, 1-2 в г.Киеве. ООО “Алант-инвест”, где руководят близкие люди Черновецкого Л.М. отобрало земельный участок по проспекту Глушкова, 5 в г.Киеве, где была рассположена автомобильная стоянка Киевского городского союза автомобилистов № 4. Кучер С.Н. в тот момент (2006 – 2007 г.г.) возглавляет Земельную комиссию Киевсовета.
25 липня, 2009 о 16:36Другой депутат Шаломеев Е.В. делает запросы в налоговые на предмет того являются ли плательщиками налога за землю преприятия , которым выделялись зем.участки еще в 1972 – 1976 гг., где находятся автомобильные стоянки, зная при этом , что данные предприятия в настоящее время имеют другое названия, и в свое время передали указанные автомобильные стоянки в собственность Киевскому городскому союзу автомобилистов. Кроме того, Решением исполнительного комитета Киевсовета в 1989 году указанные зем.участки и автомобильные автостоянки были переданы Киевскому городскому союзу автомобилистов. Кроме того, от Киевского городского союза автомобилистов используют поддельные письма об отказе пользования данными земельными участками. Экспертизами было установлено, чо подпись председателя (покойного) Киевского городского союза автомобилистов Хорофейко А.В. – поддельная. Умышленно изменяли адресса земельных участков , на которых находились автомобильные стоянки Киевского городского союза автомобилистов.
В рамках уголовных дел ( существует уже несколько уголовных дел в г.Киеве) имеются доказательства причасности к данным преступлениям и гражданина Юга А.Д., и депутатов от Блока Кличко : Шаломеева Е.В. и Кучера С.Н.
а ну розкажіть нам хто конкретно викачує гроші з інвесторів
мешканці хочуть виключно одного – щоб всі інвестори йшли подалі, будь-яке будівництво означає руйнування будинків, розмови про укріплення – брехня, це давно чули і давно перевірили
так хто саме хоче грошей? Думаю що про це говорять працівники інвестора щоб зняти з нього грошей і закрисити
26 липня, 2009 о 17:19цікаво як забудовник собі уявляє мир – що люди зберуть речі і підуть з своїх квартир світ за очі?
Навіть якщо у деяких мешканців провулку це не єдине житло, ніхто не збирається цю квартиру дарувати.
Мир там можливий лише в одному випадку – коли забудовники заберуться геть, на ділянці ростимуть дерева і стоятиме дитячий майданчик з пам’ятником Гордієнку
26 липня, 2009 о 17:37Вот и придурки. Какую охинею несете. Памятник , забрать свои вещи. Бред. Павлова плачет за Вами
26 липня, 2009 о 21:37придурки тому що не ведуться на брехню кидал?
щодо поганої репутації вашого інвестора заперечити ви нічого не змогли, з ким там домовлятись? ми для них пил, їм наплювати на нашу безпеку і життя, переговори про виселення всього провулку за рахунок міста (після руйнування будинків, щоб були зговірливіши і погодились навіть на погане житло на околиці без права приватизації) – факт, тобто кінцеві цілі все розвалити і захапати весь провулок – теж очевидні
ну й який мир можливий за таких умов? про що домовленості? ви хочете щоб кілька людей взяли гроші і умовляли всіх покірно чекати руйнування? може хтось і візьме (хоча ви такі жлоби що не дасте, а посадите за вимагання) – але толку з того?
27 липня, 2009 о 10:25все таки придурки
27 липня, 2009 о 17:52Можете скільки завгодно називати нас придурками – але кожен місць прожитий у власних квартирах а не на вулиці – це вже добре. Зараз наскільки нам відомо органи влади сказали забудовникам – домовляйтесь з мешканцями або будівництво не дозволять – тобто всі вони дружно хочуть перекласти відповідальність за руйнування на нас, щоб потім ми навіть претензій ніяких владі не могли виставляти – самі ідіоти що погодились, самі винні. Але ця ідея всім нормальним людям зрозуміла, навіть кілька реальних придурків чи куплених загальну ситуацію не змінять. Тим більше що забудовники схоже роблять все щоб народ все зрозумів і їм не вірив. Гладчука приганяють про якого всі знають що він провокатор від забудовників який розкидає дурнуваті газетки де зрозуміло що то проплачене забудовником – в одній статті про укріплення а в іншій що будинки старі і що ми зі своїми копійками ніколи не доведемо що у руйнуванні винен забудовник. А поставить намети – так й ті хто не хоче цікавитись нічим зрозуміють реальні наміри “інвесторів”.
28 липня, 2009 о 10:00Придурки…..
28 липня, 2009 о 21:37все ж цікаво як ви уявляєте дії непридурків – отак дати забудовникам робити що вони хочуть?
Після того що вони вже засвітили зацікавленість у руйнуванні уснуючих будинків і захопленні всього провулку?
28 липня, 2009 о 23:44\\\\Юра:
Провулок Гордиенка: Обьясняю придурки и прочитайте – Ухвала суду запрещающая как вы трендите действует до принятия решения судом и не более. А решение принято и обжаловано. Наймите адвоката придурки\\\\
Улюбленою лайкою одного мого знайомого було “придурок”, так йому й дали таке погонялово. Так що ти, Юра, заслужений ПРИДУРОК, несеш повну нісенітницю, а краще б почитав закони.
Справа суддею Ізмайловою слухалась спочатку за цивільним а потім за адміністративним кодексами, не лаємось, а читаємо їх:
ЦПК
Стаття 214. Питання, які вирішує суд під час ухвалення рішення
1. Під час ухвалення рішення суд вирішує такі питання:
….8) чи є підстави для скасування заходів забезпечення позову.
КАСУ
Стаття 161. Питання, які вирішує суд при прийнятті постанови
….7) чи є підстави для скасування заходів забезпечення адміністративного позову.
Отже, якщо в рішенні не постановлено скасувати заходи забезпечення позову – вони діють!!!! На практиці такі заходи скасовуються окремою ухвалою суду.
29 липня, 2009 о 12:04Почитав на сайті http://klov.org.ua/ рішення судді Шостака від 16.12.2008 р. за позовом учасника ТОВ «Верлен» Андрія Циганкова – повний бєспрєдєл, скільки раз Верховний суд постановляв, що учасник юридичної особи не може звертатися від власного імені в інтересах цієї особи до судe, але Шостаку та іншим кишеньковим суддям все марно….
29 липня, 2009 о 15:48Цікаво, що Вищим господарським судом вже було скасоване судове рішення Госп. суду м. Києва від 30.05.06 р. (суддя Хілінська, справа № 3/218), за яким було укладено договір оренди землі з ТОВ «Верлен» та направлено на новий розгляд.
Активні учасники, яка доля цих процесів? Якщо ТОВ «Верлен» таки не виграв справу 3/218 щодо договору оренди змлі, то в нього НЕМАЄ договору оренди, а значить немає права користування землею, навіть якщо рішення про її виділення є чинним.
Ось знайшов на сайті http://www.reyestr.court.gov.ua/
29 липня, 2009 о 16:16Позов ТОВ «Верлен» у справі № 3/218-36/252 про укладення договору оренди землі залишено без розгляду ще 01.09.2008 р.
Тобто, у ТОВ «Верлен» немає жодних прав на земельну ділянку по вул. Гордієнка, 6???? Чи може Космос за космічні бабки підписав з ними договір оренди добровільно???
(До кризи така розкіш коштувала забудовникам до 100 тис. $)
Сашку посвящается и придуркам.
29 липня, 2009 о 21:16Прочитай внимательно Ухвалу. Там есть пункт “для забечпечення позову”. После принятия решения Ухвала прекращает свое действие. Постанова Суду выносится когда ворос расмотрен. А то что суддя чудила – снацала в гражданском кодексе а потом в Админкодексе расматривала – так это вопрос к суддье. И кстати она неимела права выносить решение пока нерасмотрелась апеляция на Ухвалу. Это юристам на заметку.
Во -вторых придурки. решение суда о принудительном заключении договора и т.д.- может быть сто пятдесят раз скасовано или поновлено но оно неимеет никакой силы. А знаете почему? Придурки Договор оренды заключен в добровольном порядке в присутствии нотариуса. И заключен с Космосом, как бы он и Вы невизжали что решение принятое при Омеле поддельное. Тем самым Космос признал что оно неподдельное.
В третих-Придурки : найдите и проверьте что Договор оренды как и другие документы на землю (Акты розмежування земель между комунальной и загальнодержавной собственностю госакты и т.д. находящиеся в Архиве Держкомзема) оформлены на Институт педагогики АПН Украины а не Верлен. И врядли Институт платил 100 тыс? Может КРУ и Фонд госимущества платил? Во ахинею несете придурки. А Решение Сессии- это изменение целевого назначения земли. Было офисы а добавилось Жилье. Вот и все придурки.Читайте Земельный Кодекс.
ухвала про забезпечення позову стосується тільки того позову щодо якого вона була прийнята (а це зовсім інша справа а не та де Циганков купив рішення) – а по цій справі остаточного рішення ще нема, так що не видумуйте дурниць щоб людям голову задурити
******
яке є рішення сесії про зміну цільового призначення землі? нема такого рішення. Є діюче рішення про скасування рішення від 6.10.2005 (плюс це рішення недійсне за кількома рішеннями судів + є протест прокурора тобто воно у будь-якому випадку недійсне до прийняття остаточного рішення саме по цій справі
******
у ТОВ Верлен права на ділянку нема, у Інституту педагогіки теж нема (статус земель на яких розташовані споруди держ. академій наук буває двох сортів, ця земля якраз того сорту що нею розпоряджаєтсья Київрада
Ну там що десятків три всяких порушень щодо землі і цього будівництва, так що років на 10 судів вистачить. Рішення прийняте при Омелі таки підробне,Космос не суд і непідробності визнати не може.
Договір оренди був укладений не в добровільному порядку, а згідно рішення суду. Це судове рішення недійсне і скасоване.
30 липня, 2009 о 15:08До речі, взимку на суді розібрались що інвестиційного договору між Верленом і Інститутом педагогіки в природі не існує (і не існувало на момент прийняття рішення 16.12.09), і жодних документів про стосунки Інституту педагогіки та Верлену під час останнього рейдерського нальоту не було представлено.
Тобто взагалі маємо цирк. Хабарі від імені Інституту педагогіки мабуть платив Годван, принаймні він тут всім направо і наліво розповідав кому і скільки він заніс. За його словами з Кременем він просто розплатився і тепер ніяких приміщень в його будівлі Інституту педагогіки не мало належати. Але звісно це вже нікого не цікавить. Цікаво що зараз за подібні інвестиційні договори йдуть розборки з КНУ і Скопенком, будівництва зупинені, інвестори плачуть – гроші заплачені а будівництво визнане незаконним, Скопенка по прокуратурах тягають… От буде цікаво якщо Кремень новий такий договір підписав або підпише…
******
30 липня, 2009 о 15:18Якщо дійсно юристи інвестора думають собі отаке як пише той юра – це цирк
Вони що – вчились заочно і тільки гроші суддям заносити вміють, чи спеціально придурюються щоб увагу послабити?
“Інвестори” зробили одну річ – озвучили в органах влади те що навколишні будинки таки будуть зруйновані (вели переговори про соціальне житло). Добро на їх дії їм явно дали за умови, що органи влади нічого давати не будуть і так щоб до органів влади претензій буди не могло. А тут виникають проблеми. Тому й коли це все вийшло назовні органи влади кинулися захищати мешканців – бо проблеми з сотнями бездомних їм не треба. Це не аварія з газом де зірвалося миттємо, люди не встигли зреагувати. А тут встигли. Фантастичні проекти з примусовим вилученням землі і виселенням за рахунок держави в існуючих економічних умовах нереальні, за рахунок інвестора – абсолютно невигідно. Всі варіанти – комплексна реконструкція кварталу зі стартовими будинками і так далі – давно прораховані, вони просто невигідні (було б хоч якось вигідно – це б вже давно зробили). Цей клаптик об’єктивно не годиться для реального елітного житла, просто висотки тут поїдуть (див. Грушевського 9а, а тут ще гірше), низкоповерхове напівелітне невигідне – навіть по 15 тис. за кв. м. невигідно.
Вигідно лише залізти на ділянку, розвалити встановлення паль всі будинки, всіх вигнати, вибраним чиновникам дати квартири за рахунок держави, інших на вулицю – тому й борються за такий варіант.
30 липня, 2009 о 15:38Вы все таки ПРИДУРКИ. Договор инвестиционный существует давно. Читайте ж свой сайт “Борцы Клова”. То что Космос знает что все законно тоже читайте http://www.uazakon.com. Розпоряжения КМДА , которые он как глава КМДА неотменил. И просьба непишите емоции , а пишите факты. Ухвала касалось решения Шевченковского суда которое было вынесено в апреле 2008г, а не Решения Цыганеова. ПРИДУРКИ…..
30 липня, 2009 о 20:22Взагалі-то ми маємо право писати що хочемо – хочемо емоції, хочемо – факти. А ви ж пишете брехню або якісь маніпуляції.
Яка така ухвала від квітня 2008 р. і що вона скасовує? У нас є від квітня 2009 р. яка не скасовує, а підтверджує той факт, що будувати не можна… І діячі скоїли кримінальний злочин взагалі сюди полізши…
Яке таке розпорядження Космос не скасував? Розпорядження від 16.05.2008 він теж не скасував, так що ваші дії і на цій підставі незаконні…
З інвестиційним договором розбирайтесь самі, то ваші проблеми. Жодного права на цю ділянку Інститут педагогіки не має, судіться з Мадзигоном – ото буде цирк. Сподіваюсь що Кременя за цей договір чекатиме як мінімум доля Скопенка, хоча там за ним плаче ще менш тепле місце.
Тут ходять якісь діячі і розповідають що 1.08 знову приїдуть ставити паркан, а ви типу не опирайтесь, вам всім дадуть квартири. Схоже що хтось захотів таки нариватись на кримінальний злочин за порушення ухвали суду про заборону будівництва… Чи просто лякають.
30 липня, 2009 о 21:49Придурки – не Ухвала от апреля 2008 а Решение. Ухвала была в январе 2008г которая закончила свое действие с момента принятия решения в апреле. Наймите адвоката или в юристконсульта.Розпоряжение от16.05.2008г это Розпоряжение МЭра. И так говорится не отменить а “Призупинити”. Мер -это избирательная должность а глава КМДА -начзачается Президентом Украины(Исполнительная ветка власти).Читайте Конституцию и свой сайт ПРИДУРКИ. хотя мне все равно какую ахинею Вы несете. Я Вам просто подсказываю Вашу “ПРАВОВУЮ” позицию.
30 липня, 2009 о 22:10А чому ж апеляційний суд в квітні 2009 р. цю ухвалу 11.01.2008 підтвердив? Його думка з вашою не співпадає?
Ну я вже не кажу про купу інших підстав чому ухвала від 6.10.2005 не дійсна…
30 липня, 2009 о 23:53Забудовники продовжують вводити читачів в оману типу їхні дії законні…
А тим часом пишуть брехливі листи в різні інстанції що мешканці погоджуються з будівництвом… Називаючи звідкись взяті прізвища людей які насправді абсолютно не погоджуються.
31 липня, 2009 о 00:00Проект починає бути схожим на недобросовісне отримання кредиту з метою його не повернути. Чи на якесь кидалово інвесторів. Ніякого способу одержати там прибуток немає – будь-яке будівництво все одно на тривалий період буде зупинене коли схил почне їхати. А 3-4-5-6 поверхів – спочатку ясно що неприбуткові. Та й якщо починати ставити палі – воно теж поїде.
Такий номер як провернули на Грушевського коли продали всі квартири – а далі пофіг що будинок їде – тут не пройде, на етапі початку будівництва все не продаси, а потім теж вже продати буде неможливо – бо схил тут поїде швидко а не через кілька років.
З Годваном все ясно що він хотів почати хоч щось а далі продати. Тут те саме?
31 липня, 2009 о 00:12\\\\\• юра:
Сашку посвящается и придуркам.
Прочитай внимательно Ухвалу. Там есть пункт “для забечпечення позову”. После принятия решения Ухвала прекращает свое действие. Постанова Суду выносится когда ворос расмотрен.\\\\\\
Юрко-дурко, я ж писав вище, що ухвала діє, поки не скасована рішенням суду, яким закінчився розгляд справи, або окремою ухвалою. Наведи норми закону, де сказано, що ухвала автоматично припиняє свою дію з моменту прийняття рішення!
\\\\А то что суддя чудила – снацала в гражданском кодексе а потом в Админкодексе расматривала – так это вопрос к суддье.\\\\\
Потім ухвалою було виправлення на КАСУ – читай ухвалу апеляційного суду
\\\\И кстати она неимела права выносить решение пока нерасмотрелась апеляция на Ухвалу. Это юристам на заметку.\\\\
Брехня. Наведи норму закону
\\\\Во -вторых придурки. решение суда о принудительном заключении договора и т.д.- может быть сто пятдесят раз скасовано или поновлено но оно неимеет никакой силы. А знаете почему? Придурки Договор оренды заключен в добровольном порядке в присутствии нотариуса. И заключен с Космосом, как бы он и Вы невизжали что решение принятое при Омеле поддельное. Тем самым Космос признал что оно неподдельное.\\\\
Ого, Космос сам підписав договір оренди вже після винесення рішення, яким визнано його укладеним??? Навіщо ж було його підписувати??? – як можна укладати вже укладений договір? Саме цей підпис коштував би сотки, а платив би звичайо не інститут….
31 липня, 2009 о 10:15Щось не віриться що Космос його підписував без великого лаве, бо навіщо б тоді Київрада подавала апеляційні і касаційні скарги на рішення Хілінської 2006 р.?
\\\\\Вы все таки ПРИДУРКИ. Договор инвестиционный существует давно.\\\\
Прокуратурі треба було давно його оскаржити, адже інвестування житлового будівництва можливе тільки через цільові облігації та в інший спосіб передбачений ст. 4 Закону «Про інвестиційну діяльність»
\\\\\ И просьба непишите емоции , а пишите факты. Ухвала касалось решения Шевченковского суда которое было вынесено в апреле 2008г, а не Решения Цыганеова. ПРИДУРКИ…..\\\\
Після скасування рішенням 2008 р. рішення Київради про передачі землі інституту, цього рішення вже не існує, які б рішення не купувались потім.
Щодо «ємоцій» – звернення «придурки» – чи ненайгірша «ємоція»?
«рішення Цинганкова» – на злодії і шапка горить…заплатили 20-ку і стільки ж космічним, щоб не подавали апеляцію?
\\\\\Ухвала была в январе 2008г которая закончила свое действие с момента принятия решения в апреле. Наймите адвоката или в юристконсульта.Розпоряжение от16.05.2008г это Розпоряжение МЭра. И так говорится не отменить а “Призупинити”. Мер -это избирательная должность а глава КМДА -начзачается Президентом Украины(Исполнительная ветка власти).Читайте Конституцию и свой сайт ПРИДУРКИ. хотя мне все равно какую ахинею Вы несете. Я Вам просто подсказываю Вашу “ПРАВОВУЮ” позицию.\\\\
Юрко-дурко, заспокойся, сам почитай КАСУ або звернись до юристів. Невже ти думаєш що люди вигравали суди без юристів???
Придурки Привет. Особенно САШКО: Если ты позиционируеш себя юристом а несловоблудом то прочитай норму КАСУ и ЦПКУ где написано про ухвалу забезпечення позову, срок ее действия и порядок оскарження. Если Ухвала обжалована то материалы дела и Ухвала направляюься в Апеляционный суд, и оттуда возвращаются после принятия решения. А потом суд первой инстанции принимает дело и продолжает слушать а потом выносит решение. Институт обжаловал Ухвалу а суддя дело расмотрела.Ухвала ушла в апеляцию без дела. Вы пправильно пишите что были адвокаты у людей. Только суддей непокупайте. пусть они остаются суддями а не проститутками. Апеляционный суд Выдмовыв в розгляди а не Залышыв в силе. Почуствуй разницу Сашко.
31 липня, 2009 о 21:05Второе: Решение суда было зобовьязати укласти договыр оренды, а не вызнаты Укладеным..Сашко снова Бок за тобой.Договор Укладается нотариально читай Земельный Кодекс.И Киеврада апеляции неподавала Сашко. А прокуратура.
Яж говорю ПРИДУРКИ.В трехсоснах разобратся неможете.
///…. то прочитай норму КАСУ и ЦПКУ где написано про ухвалу забезпечення позову, срок ее действия и порядок оскарження.////
4 серпня, 2009 о 04:21Какую именно норму, укажи статьи КАСУ, тогда подиспутируем, кто придурок
////Ухвала ушла в апеляцию без дела.///
Это распространенная практика в гражднских и админделах, если я не ошибаюсь, это прямо разрешено инструкцией по делопроизводству в судах. И правильно- шоб не затягивать рассмотрение дел. А в чем неправда???- ведь основное решение в деле устояло в аппеляции
///Только суддей непокупайте. пусть они остаются суддями а не проститутками///.
Чья бы корова мычала! Решения Шостака-Цыганкова образец продажности
//// Решение суда было зобовьязати укласти договыр оренды, а не вызнаты Укладеным…///
Да, я не читал основного решения Хилинской, его нет в реестре, но обычно заказняки по оренде земли штампуют именно “признать заключенным”, а не “обязать заключить”. Тем хуже для инстута,- прокуратуре или Кииевраде нужно инициировать в порядке поворота исполнения расторжение договора аренды